Derdi dünya OLANIN,
Dünya kadar derdi olur..."

Yunus Emre

Cumartesi, Şubat 02, 2013

Nihayet termos bardak!(EDIT)

    Mina'yla geçen seneden beri kendimize uygun bir termos bardak almak istiyoduk ama bir türlü bulamıyoduk.Bu sene şeytanın bacağını kırdık ve bulduk o termos bardakları.Orta boy,çantaya da koyulabilecek,tatlı desenli termos bardaklarımız<3 .Artık ders çalışırken,film izlerken daldığımızda,birden aklımıza çayımız kahvemiz gelip,bardağı elimize aldığımızdaki o soğumuşluğu yaşamicazz..Nasıl bi cümle oldu bu bilmiyorum şuan.















    Bu lolipoplar da KOCAMAN. Bitirene kadar dişleri çürür insanın abartmasız. Ama fotoğraflar çok cici.


                                                      Mars mı desem yoksa güneş mi bilemedim.

       Bunlar da bizim neon halimiz . Böyle de çok güzel bence. Yine ikiz gibiyiz.Hohhohhooo




6 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu tesadüfen buldum okudum cok sevdim takipteyim artık keşke benim de sizinki gibi arkadaşliklarim olsa ne guzel olurdu :) bir şey sormadan geçemeyeceğim yalnız o tatlı ötesi insanın canını kahve cektirten bardakları nereden aldiniz? Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumların için çok teşekkürler ^^
      Termoslar Migros'tan ^^
      İnşaallah senin de böyle güzel arkadaşlıkların olur:}
      Hem biz varız bizimle arkadaş olabilirsin istersen ^^
      Yine bekleriz bloğumuzaaaa ....

      Sil
  2. Termos bardak arıyorum aynı bunlar gibi fakat istediğim tarzda bulamadım, çıldıracağım. Yardımcı olabilir misin bana bu konuda?? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Termoslar Migros'tan :)
      Ama şu an yok galiba kış döneminde çıkıyor.
      Bu tarz termoslar Mudo'da da var fakat hem daha pahalı hem de sıcaklığı uzun süre korumuyor ne yazıkki -_-''

      Umarım yardımcı olabilmişimdir ^^

      Sil
    2. Yaa... Oldun tabi. Demek ki kışa doğru Migros vb. yerlere göz atmakta yarar var. Diğerlerini ben de biliyorum hakikaten gereksiz pahalılar ve dayanıklıklarını bilmiyordum şimdi senden öğrendim iyi oldu. Çok çok çok teşekkür ederim. Termos bardağında leziz kahveler diliyorum. :)

      Sil
  3. Ben teşekkür ediyoruuuum (⌒-⌒; )

    YanıtlaSil